Nu e ja framme på basen i Worcester, flygresan gick riktigt bra, och ja fick alla mina väskor. De e otroligt fint här me massor me berg, som till och med har snö på topparna. Skolan börjar imr på eftermiddan men vi är redan nu 6 deltagare här, en kille från Schweiz, en tejjj och en kille från Kanada, en flicka från Brasilien och en kille från Zimbabwe, plus våra gruppledare. Dessutom e de en massa andra människor här, så jag möter nya hela tiden.
Ja e ganska föväntansfull, men lite konstigt känns det ännu, att vara såhär långt borta, och leva på ett annat sätt än vad jag är van vid. Men det verkar bli riktigt kul. Idag har vi spelat fotboll med ett amerikanskt team som är här på outreach, vi spelade med en massa svarta små pojkar:)
Här kommer ännu nån bild ,see ya


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar