Fullt upp här igen, håller på med de sista förberedelserna inför outreachen, imorgon kl 6 kör vi iväg från basen. Vi börjar med att åka till Moçanbique, till en liten by/stad som heter Chakalani, vet inte hur det stavas :-) vi kommer att tillbringa ca 3 veckor här, så både jul och nyåret kommer att spenderas här. Vi kommer att arbeta mycket med barn, med kyrkor och barnhem.
De blir spännande att sticka iväg, arbeta för Gud, göra något praktiskt med det vi lärt oss. Men lite ledsamt att säga hejdå till resten av gruppen, och alla andra vänner från basen. Efter Moçanbique kommer vi att vara i Mpumalanga, norra Sydafrika, och Swaziland.
Vi är 7 personer i vårt team, här nedan postar jag en bild av vårt team. Några av oss väntar fortfarande på pengar, vi har allihopa våra flygbiljetter, men många litar på att Gud kommer att förse dem med pengar. Så om du känner att du vill bidra med lite pengar för mina vänner så att de kan göra hela outreachen så tag kontakt med mig, eller med min familj :-)
Kom åxå ihåg att be för vårt team och för de människor vi möter.
Jag, Natalie, Laura, Courtney, Ozius, Sharon och Giovanni