Hej,
Dagarna här går snabbt, just var det helg, och nu e de helg igen. Ja tycker nästan att tiden här går för snabbt. Father heart veckan var väldigt bra, vi hade mycket roligt tillsammans med Rich och Lynn. Rich undervisning var väldogt bra, det handlade mycket om Gud som vår far, och om hur han vill ha en relation med oss. En kväll gick vi allihopa till McDonalds och åt glass och hade lite familjetid tillsammans. Vi har gjort varsin ansiktsmask av folie,pappersremsor och lim, målat maskerna, och sedan pratat om dom. En person i taget hqr suttit framför resten av gruppen, och så harvi bett och sdan sagt vad vi knner att Gud vill säga till den personen. Det mesta var mitt i prick :-)
I tisdags hade vi får sista morgonsamling med barnen i lågstadieskolan, synd, för vi började just lära känna dom, vi hade en härlig och rätt så lugn klass. :-)
På fredagen körde vi ner till havet, till en satd som heter Somerset West, solen sken, vattnet var förvånansvärt varmt, vågorna var passligt stora, så den dagen njöt vi av solen och havet, lekte bland vågorna och avslutade med en intensiv tävling. Härligt att bara få ta det lugnt och njuta.
Igår tillbringade jag mycket tid i köpcentret, vi åt lunch där, och gick i butiker efteråt. Resten av dagen tog jag det lugnt, idag var jag i kyrkan, får se vad vi hittar på under eftermiddagen. Jag ser massor framemot outreachen, vi vet int ännu riktigt exakt var vi kommer att vara, men ja vet att de kommer att bli välsignat, vår grupp e liten,och bra, så ja tror att de kommer att bli superbra :-)
Morgonmål vid the lonely tree
Gruppfoto
Alla karar
Jag och Neidi från Brasilien
En del av barnen i vår klass
Rich och Lynn
Gruppfoto vid stranden
Jag med Tutu, Santos, Ozius, Clayton och Angelot
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar